Свої молитви ми маємо звертати до триєдиного Бога – Отця, Сина та Святого Духа. Біблія вчить, що можемо молитися до однієї або до всіх трьох Божественних Осіб, адже вони — єдине ціле.
Отцю ми молимося разом із псалмоспівцем: «Прислухайся до голосу мого благання, царю мій і Боже мій! До тебе бо молюся» (Псалом 5:3).
До Господа Ісуса ми молимося, як і до Отця, бо Вони — рівні.
Молитва до одного із Трійці є молитвою до всіх.
Стефан, терплячи муки каменування, молився: «Господи Ісусе, прийми дух мій!» (Діяння 7:59).
Нам також слід молитися в ім’я Христа. Павло вказував віруючим з Ефеса дякувати «і дякуйте за все завжди Богові й Отцеві в ім’я Господа нашого Ісуса Христа» (Ефесянам 5:20). Ісус переконував Своїх учнів – про що б вони не просили в Його ім’я, тобто, згідно з Його волею, воно буде дароване їм: «Не ви мене вибрали, а я вас вибрав і призначив, щоб ви йшли і плід принесли, та щоб тривав ваш плід, а й щоб усе, про що б ви тільки попросили в Отця в моє ім’я, дав вам» (Йоана 15:16); «В ім’я моє досі ви не просили нічого. Просіте ж – і ви одержите, щоб радощів ваших було вщерть» (Йоана 16:23).
Так само маємо молитися Святому Духові та Його силі. Дух допомагає нам молитися, навіть коли ми не знаємо, як або про що просити: «Так само й Дух допомагає нам у немочі нашій; про що бо нам молитися як слід, ми не знаємо, але сам Дух заступається за нас стогонами невимовними» (Римлянам 8:26); «Ви ж, любі, що будуєтеся вашою найсвятішою вірою і молитесь у Святім Дусі» (Юди 1:20).
Найкраще роль Трійці можна зрозуміти в молитві, коли молимося Отцю, через Сина, за допомогою сили Святого Духа. Всі три Божественні Особи є активними учасниками молитви віруючого.
Переклад і адаптація Наталії ПАВЛИШИН